فرش فرش .

فرش

بهترین فرش های ۱۰۰۰ شانه

 

امروزه اگر به بازار فرش ماشینی سری بزنید و یا سایت های بیشمار فروش فرش ماشینی را ببینید ، با بیشمار مدل های فرش مواجه می شوید .


از فرش ۵۰۰ شانه گرفته که نمونه ی قدیمی تر فرش است تا فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی که جدیدترین و بروزترین نوع فرش ماشینی است ، را می توانید ببینید .


در این بین فرش ۱۰۰۰ شانه نیز از فرش های ماشینی است که تقریباً جدید است و به دلیل کیفیت آن و تراکمش محبوب است .


فرش های ۱۰۰۰ شانه معمولاً دارای تراکم ۳۰۰۰ هستند و این باعث می شود که شما یک فرش با ظرافت بالا و در عین حال متراکم داشته باشید .


از نظر زیبایی نیز این فرش دارای طرح های زیبا و بسیار بسیار متنوع است و عموماً فرش های ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ ، هشت رنگ و ده رنگ هستند .

بهترین طرح های فرش ۱۰۰۰ شانه


طرح های فرش ۱۰۰۰ شانه معمولاً خاص و منحصر به فرد هستند و عموماً طرحی که فرش ۱۰۰۰ شانه آن موجود است را در طرح های ۷۰۰ شانه نمی یابید .


ما در این جا چند نمونه از بهترین فرش های ۱۰۰۰ شانه را به شما معرفی می کنیم که با نمونه هایی از زیباترین فرش های ۱۰۰۰ شانه آشنا شوید .


البته دقت داشته باشید که اینکه می گوییم بهترین و زیباترین فرش کاملاً سلیقه ای است و ما تنها آن هایی که پرفروش ترین هستند و اکثر سلیقه ها می پسندند را در این جا می آوریم .

فرش ۱۰۰۰ شانه طرح اسپادانا :

این فرش یک نمونه از زیباترین فرش های ۱۰۰۰ شانه است ، که دارای تراکم ۳۰۰۰ می باشد .


فرش اسپادانا از دسته فرش های ۱۰۰۰ شانه ده رنگ است و از نظر رنگ زمینه نیز در سه رنگ سرمه ای ، کرم و گردویی موجود است .


نخی که این فرش با آن تولید می شود ، صد در صد آکریلیک است و هیت ست شده می باشد . برای همین این فرش از دسته فرش های ضد حساسیت و بدون پرز است .


 فرش ۱۰۰۰ شانه طرح آیلار :

فرش آیلار یک فرش ۱۰۰۰ شانه با کیفیت می باشد که از دسته فرش های ۸ رنگ است .


این فرش خاص و که یکی از بهترین فرش های ۱۰۰۰ شانه می باشد ، در سه رنگ بسیار زیبا موجود است یعنی رنگ سرمه ای ، کرم و آبی که هر کدام از آن ها برای دکوراسیون خاصی طراحی شده است .


فرش ۱۰۰۰ شانه طرح های بی شماری دارد که بنا به سلیقه و دکوراسیون خاصی ممکن است هرکدام از آن ها انتخاب شوند و ما در اینجا فقط به دو نمونه از آن ها بسنده کردیم .

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۲:۵۳ توسط:فریبرز محبی موضوع: نظرات (0)